Tranzitia de la senzatia prezenta, interna la cea externa este
provocarea cea mai mare pe calea evolutiei. In lumea fizica, egoismul
este cel care ne face sa crestem furnizandu-ne motivatia naturala de a
cauta. In lumea superioara, simtim ce minunat este sa pasim intr-o noua
dimensiune. Incepem sa o vedem si sa o experimentam, si sa simtim
fortele care interactioneaza cu toate partile ei. Dezvaluim tesatura
fortelor care ne conecteaza, care rezulta natural din dorinta noastra
pentru atingerea spirituala.. Trebuie sa iesim din perceptia
prezenta la una mai inalta, si care consta in ambele dimensiuni
simultan. Este o tranzitie psihologica dificila pentru ca este ca si
cand ne-am naste din nou. La fel cum un nou nascut iese din
locul existentei anterioare in lumea externa datorita eforturilor sale
la fel ca si ale mamei sale, la fel trebuie sa trecem prin aceleasi
stadii ale maturarii interne si necesitatii de a ne naste. Prin
eforturile proprii, « ne intoarcem cu susul in jos », ceea ce inseamna
ca ne-am schimbat complet perceptia asupra realitatii. Forta cu care
mama impinge, se sincronizeaza cu forta cu care se misca embrionul, iar
ca rezultat iesim afara in lumea externa. Asta este cea mai
serioasa stare si un punct crucial in vietile noastre. Pentru prima data
in istoria umanitatii, se intampla in masa. In trecut revelarea
dimensiunii superioare sau a lumii externe se intampla la nivel de
individ. Prima persoana care a facut asta a fost Adam, acum 5771 ani.
Dupa el, de-a lungul miilor de ani, multi altii au descoperit aceasta
posibilitate, au atins-o si descris-o in cartile lor, care s-au pastrat
pana astazi. In acest fel metoda continua sa se dezvolte.
Totusi, astazi, este transformata dintr-o intelepciune individuala
intr-o intelepciune de masa. De aceea, este supusa unor modificari
serioase. Suntem pionieri in punerea ei in practica, iar procesul va fi
mult mai usor pentru restul omenirii. Ne vom naste primii, apoi toti
ceilalti ne vor urma pe baza aceluiasi principiu. Ar trebui sa constientizam cat de competitiva, profunda si unica este aceasta cale. Din lectia din Moscova 1/16/11, Scrierile lui Rabash
|